5 Aralık 2011 Pazartesi

Alen Geere Preface Drive Demosu



Alen Geere Preface Drive demosu, Fender Blues Jr. (G12H30 kolonlu) ve Stratocaster ile...

Bu aletin boost tarafı (hem de gayet net olarak) Xotic RC'den cidden çok daha fazla. RC 12 db sadece benim bildiğim. Bunun boost tarafı (hem net hem de ton potansı kullanarak ve de sesi yükselteyim diye illa drive'ı da artırmak zorunda kalmadan) Catalinbread'in denediğim ciddi yüksek çıkışlı boostundan bile daha fazla.


Aksi gibi kameralar sesleri otomatik olarak kaydecek seviye indiriyorlar. Ve de sesde yükseklik farkını bu videolardan tam olarak göremiyorsunuz. Ama şöyle söylüyeyim, amfide volume 2.5 iken ve de master 11 falan iken, bunun boostu saat 12 civarında olduğunda (ki daha da artıramıyorum evde) kaloriferler ve bilumum eşya titreşime geçmeye başlıyor. Yani bateriyi falan çok rahat götürecek seviyelere ulaşıyor. Ben amfide bu ses seviyesinde oralara çıkartan pedal görmedim.


Ve açıkçası hala net kerata.


Çok enteresan pedal ondan dolayı, yani bildiğiniz gibi bir boost falan değil bu. Çok çok çok güçlü.


Şunu da okuyanların gözüne soka soka tekrarlayayım. Tek başına çok iyi bir overdrive pedalı bu. Sıfırdan alacak olsam cidden butik olan bir çok pedala tercih ederdim, kısıtlı bir bütçe falan olsaydı. Her eve lazım, boostu acaip iyi, temiz, TS gibi midlerle ortalığı boğmuyan, az gainli bir drive pedalı. Ama iyi ayarlanınca elbette lambaları pişirdiğinden dolayı, drive da aslında düşük falan diye algılamayın. Tersine güç lambalarını çalıştırarak ve de temiz olduğundan çok sağlam bir drive pedalı oluyor kerata.


Dr. M. Barlo
11 2008
Istanbul, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder