4 Temmuz 2013 Perşembe

Minicik içi dolu turşucuk: TC ELECTRONIC Ditto Looper Pedal


Ne güzel bir aygıtmış bu... İnsanın cidden bir anda ufkunu açabiliyor. Üst üste kayıt ile yapmayı düşündüğüm şeyleri birden basit bir şekilde ayağımın altında bulunca... çok sevindim diyebilirim. Cidden TC ELECTRONIC Ditto Looper Pedal anında çok sevdiğim bir alet oluverdi bile. 

Kullanımı da gayet basit. Basıyorsun, kayda giriyor ve basıyorsun çıkıyor. Ve devamında iki defa basınca "ne oluyorum" diyor ve bir daha basarsan hemen o zaman da yazdığını siliyor. Level ayarı da çok güzel!

Akustik gitara benim hemen gözüm kaydı. Chorus pedallarının yapamadığı bir çok akustikçinin aynı anda çalıyormuş olma durumunu bu haliyle direkt yapar. Elektrikte bile olduğuna göre... Bu şekilde bir kullanım görmedim ama Eagles şarkılarında Tequila Sunrise'da mesela, cuk oturacağını düşünüyorum.

Bu pedalı çok sevdim arkadaşlar. Türkiye'ye getiren firma Compel ve sağolsunlar. Fiyat da düzgün. Yapısı cidden çok güzel. Öyle minik ama çok sağlam bir aygıt olduğu direkt belli. Devamında bunun illa ve illa sabitlemek lazım zira ayak altından kayar kaçar bir yapısı var. Velcro için tam düzgün satıh yok, ki bunu nedense ancak butik firmalarda düzgün düzgün görüyorum. TC gibi diğer büyük firmalar da altına şekil şemal yapıyorlar, halbuki düz olması daha kolayken. Ama sonuçta adam gibi Velcro yani cır cır yapıştıracak düz satıh kalmıyor. Neyse, bir eksi tarafı budur, onu belirtelim. 

Neyse, özetlemek gerekirse... Çok güzel olduğunu düşündüm. Ben bu alete "güzel bir oyuncak" kategorisinde bakıyordum. Hani eğlence için bir tane bulunsun, güzel olur gibi... Ama yanılmışım, bununla çok enteresan işler yapılır kesinlikle. Çok orjinal hadieler çok rahat çıkar. Güzel alet! 

M. Barlo
07 2013 Istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder